Faq

Zobacz odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania

Dokładamy wszelkich starań, aby dotrzeć jak najszybciej – zazwyczaj jest to kwestia 30-60 minut, w zależności od lokalizacji.

Tak, wszystkie nasze pojazdy zastępcze są w pełni ubezpieczone.

Koszt holowania zależy od wielu czynników, takich jak odległość i rodzaj pojazdu. Prosimy o kontakt w celu uzyskania szczegółowych informacji.

Tak, akceptujemy różne formy płatności, w tym płatności kartą.

Prosimy o podanie lokalizacji, typu pojazdu oraz rodzaju problemu.

Tak, oferujemy usługi otwierania zablokowanych pojazdów i awaryjnego dostępu.

Tak, oferujemy różne pakiety i umowy dostosowane do potrzeb stałych klientów.

Tak, oferujemy usługi uruchamiania pojazdu w przypadku rozładowanej baterii.

Tak, świadczymy pomoc w wymianie koła.

Tak, oferujemy pomoc w przypadku awarii na autostradach i innych drogach.

Scroll to Top